Pogoji poslovanja

KATALOŠKA PREDSTAVITEV OBLIKOVALSKIH IN TISKARSKIH STORITEV

FUNART.SI je spletno mesto podjetnika Bernard Kalamiza s.p., ki je narejen na spletni platformi spletne prodajalne zaradi lažjega dela in hitrejšega dostopa, ki pa to ni. Pod tem imenom tržim svoje storitve oblikovanja in dotiska na različne izdelke. Ker ne gre za “klasično spletno prodajalno” in splošne pogoje, ki veljajo za poslovanje preko spleta si pridržujem pravico do spremembe le teh v točkah, ki govorijo o rokih dobave in načinu naročanja, kajti umetniškemu oblikovanju izdelkov ni možno določiti točnega roka izdelave, kot tudi ni možno določiti komunikacije z naročnikom o možnosti stika, dostave dodatnega materiala, upoštevanje želja in načina končne dostave, ki lahko presega splošne pogoje poštnih služb. Zaradi dobrega odnosa do naročnika se kljub temu obvezujm spoštovati vse spodaj navedene splošne pogoje, ki izvirajo iz Zakona o varstvu potrošnikov in mednarodnega kodeksa o elektronskem poslovanju.

POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji Spletnega kataloga FUNART.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim katalogom FUNART.SI (v nadaljevanju »katalog« ali »FUNART.SI «) upravlja podjetnik Bernard Kalamiza s.p., ponudnik storitev (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem FUNART.SI obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje FUNART.SI, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in naročnikom.

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo naročniku vselej zagotovil naslednje informacije:
· identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčno številko, račun…),
· kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
· bistvene značilnosti polizdelka oziroma storitve,
· dostopnost storitev (vsaka storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bila dostopna v razumljivem roku, razen v izjemnih primerih, ki jih določita obe strani, naročnik in izvajalec),
· pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
· vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti tudi prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
· način plačila in dostave,
· časovno veljavnost ponudbe,
· rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA STORITEV
Zaradi narave poslovanja, preko svetovnega spleta, se ponudba FUNART.SI ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Cene so predstavljene kot Maloprodajne cene (MPC), ki jih oblikuje ponudnik sam.

NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
· z gotovino ob prevzemu
· z nakazilom na račun upravitelja Bernard Kalamiza s.p. (po ponudbi)
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju (tiskan račun na papirju) z razčlenjenimi stroški .

CENA
Spletna cena velja za vse obiskovalce spletnega kataloga FUNART.SI. Uporabnik postane član FUNART.SI z registracijo na portalu FUNART.SI. Registracija je možna tudi med postopkom naročila. Vse cene so končne (nismo zavezanci za DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in naročnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za naročnika. Pogodba je shranjena na naslovu Uniše 9a 3232 Ponikva.

POSTOPEK NAROČILA
Če naročnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, kjer ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti naročila kontaktira naročnika na njegov elektronski naslov. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti naročnika po elektronski pošti o predvidenem roku izdelave in dostave. Pogodba o naročilu storitev med naročnikom in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku opravi storitev in jo preda.

PRAVICE DO ODSTOPA OD NAROČILA, VRAČILO BLAGA
Naročnik ima pravico, da v štirinajsih dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Če je naročnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v tridesetih dneh po sporočilu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v štirinajsih dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pri vračilu blaga po preteku 8 dni od prejetja blaga mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je naročnik vrnil oz. minimalno 5,00€. Po preteku 3 tednov od prejetja blaga vračilo blaga ni možno. Ponudnik naročniku ob prejemu vrnjenega blaga naročniku izstavi dobropis v višini vrednosti blaga, zmanjšano za morebitne popuste, ki jih je kupec prejel ob nakupu ter za administrativne stroške, če je bilo blago vrnjeno kasneje kot v 8 dneh.
Blago mora biti ob vrnitvi nepoškodovano, zapakirano v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za izdelke, ki so bili oblikovani na posebno željo naročnika in jih razen naročnika nihče ne more uporabljati oziroma so na njih naročnikove fotografije, podatki in avtorsko zaščiteni elementi.

GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če zaradi objektivnih razlogov pogodbeni partner ne bi mogel pravočasno ali na določen naslov dostaviti izdelka. V primeru neprevzema blaga, poslanega v okviru dobavnega roka, se kupcu zaračuna stroške dostave v obe smeri.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Več o varovanju podatkov in novi direktivi o Varstvu osebnih podatkov si preberite v posebnem poglavju o Politiki varovanja osebnih podatkov.

KOMUNIKACIJE
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
· pošiljatelj bo jasno razviden,
· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI
FUNART.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov na strani, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Vse fotografije so simbolične razen fotografije, pri katerih je točno navedeno za koga je bil izdelek oblikovan. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, je enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. V nasprotnem primeru je za spore pristojno Okrožno sodišče v Celju.

PODATKI O PODJETJU – UREDNIKU SPLETNEGA MESTA FUNART.SI

Blagovna znamka:
FUNART.SI
Lastnik in upravljalec kataloga:
Bernard Kalamiza s.p.
Uniše 9a 3232 Ponikva
Davčna številka:
26241587 (nismo zavezanci za DDV)
Banka NKBM:
SI56 0400 0028 1277 922

AVTORSKE PRAVICE
Oblikovanje vseh izdelkov na spletni strani FUNART.SI je avtorsko delo podjetja SONEX TISK in s tem zaščiteno z Zakonom o avtorskih pravicah.

Pogoji poslovanja se lahko spremenijo brez obvestila.