Način registracije in plačilo

Zaradi lažjega dela in predvsem že vsem dobro poznanega načina nakupa preko spletnih košaric smo za osnovo našega spletnega kataloga storitev uporabili prav tovrsten način predstavitve, ki pa se od klasičnega spletnega nakupovanja loči po tem, da je potrebno pri skoraj vseh naročilih podati dodatno pojasnilo, kaj in na kakšen način naj bo nekaj oblikovano. Nobeden od izdelkov v naši ponudbi ni v naprej narejen saj so vsi izdelki unikatni in narejeni za točno določeno osebo.

POSTOPEK NAROČILA

1. kot obiskovalec spletne strani Funart.si si lahko ogledate našo ponudbo, ki je razdeljena tematsko na več skupin. Izbran izdelek, ki vam je všeč s klikom date v košarico. Če se vam ponudijo dodatne možnosti izbire kot so barva, velikost, material in podobno se odločite za kombinacijo, ki vam najbolj ustreza. Odvisno od oblikovanega sporočila na izdelku se vam bodo pojavila še dodatna okna, ki bodo od vas zahtevala še dodatne informacije, ki se nahajajo na samem izdelku in katere potrebujemo za oblikovanje (horoskopsko znamenje, letnica rojstva, ime, kraj, logo firme….). Ko določite vse parametre in kliknete gumb “V košarico” se izdelek prenese v košarico. Od tu lahko greste nazaj na izbor drugega izdelka ali pa proti zaključku naročila, to je blagajno.

2. prvi korak do blagajne je Prijava-Registracija. Pokazal se vam bo obrazec, ki bo od vas zahteval Osebne informacije (več o Varovanju osebnih informacij si lahko preberete v rubriki Politika o varovanju osebnih podatkov). Na voljo sta vam dva načina. Lahko se registrirate in postaneta naš član ali pa opravite naročilo kot neregistriran uporabnik. V obeh primerih pa bomo za uspešno opravljeno storitev potrebovali določene osebne podatke, ki so nujni za izdajo blaga in računa (ime, priimek in naslov).

3. tretji korak je izbira načina pošiljanja in način plačila. Odločite se lahko za osebni prevzem ali za dostavo preko Pošte Slovenija in odločite se lahko za plačilo ob prevzemu ali plačilo preko računa. Na desni strani se v okencu ob izbiri različnih kombinacij transporta in plačila temu primerno spreminjajo stroški dostave.

4. preden oddate naročilo do konca vas bo program še enkrat vprašal ali se strinjate z našimi pogoji poslovanja in ali ste izbrali pravilen način plačila. Da bo naročilo res odposlano morate potrditi obe polji in klikniti na gumb “Naročilo z obveznostvo plačila”.

5. ko je naročilo oddano, boste prejeli o tem obvestilo na elektrosnki naslov. Če je potrebno za dokončanje naročila še kakšen dodaten slikovni material (fotografija za tisk, logo, itd) vas bomo o tem kontaktirali preko elektronskega naslova. Naročilo oblikujemo kar se da hitro, odvisno od zahtevnosti. Kadarkoli nas lahko preko elektrosnke pošte vprašate o poteku naročila.

6. če ste se včlanili v naš spletni katalog vas obveščamo, da imate na dnu strani povezave, kjer boste našli vse podatke o Varovanju osebnih podatkov. Prav tako imate posebno poglavje, ki je samo za registrirane uporabnike, kjer so vam na voljo vsi vaši podatki in katere lahko kadarkoli sapremenite ali izbrišete.

V primeru, da imate kakršnokoli vprašanje nam pišite in z veseljem vam bomo pomagali.

Informacije v zvezi s spletnim reševanjem sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS (Uredba za spletno reševanje sporov):

Evropska komisija daje potrošnikom možnost za reševanje spletnih sporov v skladu s čl. 14. odstavek. 1 SRS na eni od svojih platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) služi kot mesto, kjer lahko potrošniki poskusite doseči, izvensodno poravnavo sporov, ki izhajajo iz spletnih nakupov in pogodbe za storitve.